Sistem de Management al Documentelor
Un Sistem de Management la Documentelor ajută la stocarea şi regăsirea rapidă a documentelor. Lucrul cu documentele trebuie să fie rapid şi sigur. Un Sistem de Managemnet al informaţiei va creşte eficacitatea activităţilor, va reduce costurile cu manipularea informaţiei astfel încât să obţinem o structură mai bună a documentelor şi un control mai bun al proceselor.
Soluţiile software de management al documentelor rezolvă problemele critice ale companiilor privind gestiunea electronică a documentelor, fluxul de lucru, indexarea, căutarea, securitatea şi administrarea integrată a documentelor.
- Gestionarea unor tipuri diversificate de documente
- Informaţii cheie despre document
- Căutarea avansată
- Versionarea documentelor
- Trasabilitate
- Blocarea fişierului în timpul editării
- Stabilirea rolului userilor
- Conversia fişierelor într-un alt format
- Permite utilizatorilor să adauge comentarii
Beneficii
Controlul versiunilor
Aplicaţia permite gestionarea şi stocarea diferitelor versiuni de lucru. Acest lucru permite revenirea la o versiune anterioară, în cazul în care au intervenit erori pe un anumit document.
Stocare centralizată
Stocarea centralizată a documentelor structurarea şi controlul fluxurilor de documente din cadrul companiei
Personalizarea drepturilor de acces
Personalizarea şi controlul drepturilor de acces pentru fiecare persoană sau grup de persoane. Este foarte uşor să stabileşti cine poate modifica un anumit document sau cine poate numai să-l vizualizezel.
Căutare avansată
Aplicaţia pune la dispoziţie diferite filtre pentru a căuta documente cât mai specifice. Găsirea documentul potrivit nu a fost niciodată mai simplă!
Managementul Relaţiei cu Clienţii
Modulul CRM cuprinde o serie de funcţionalităţi care permit o gestionare eficientă a relaţiei cu clienţii. Managementul clienţilor – creşte productivitatea, rata de succes a vânzărilor şi încasările.
Beneficii
Menţinerea relaţiei cu clienţii pe termen lung „“ Èšineţi legătura cu clienţii dumneavoastră, trimiţându-le emailuri informative, oferte şi facturi direct din aplicaţie.
Gestionarea apelurilor telefonice şi a întâlnirilor „“ Avem o gestiune a apelurilor efectuate către clienţi pentru a avea un istoric al discuţiilor. Programările pot fi urmărite uşor din calendar pentru a va eficientiza timpul de lucru
Gestionarea unei baze de date a clienţilor „“ Renunţaţi la agende şi la păstrarea tuturor cărţilor de vizite! Creaţi o bază de date cu toţi clienţii dumneavoastră şi asiguraţi-vă că aveţi întotdeauna la îndemână toate datele lor de contact. Folosiţi filtrele speciale pentru a căuta într-o secundă un client, într-o bază de date oricât de mare.
Istoricul clienţilor– Aveţi în permanenţă o imagine de ansamblu asupra istoricului pentru fiecare client şi puteţi urmări uşor discuţiile avute cu clientul respectiv, ce servicii s-au prestat, cât s-a facturat sau cât mai trebuie încasat
Gestiunea oportunităţilor „“ Vizualizaţi oportunităţile într-un mod organizat, pentru a vă putea concentra asupra celor mai importante contracte. Gestionaţi email-urile, telefoanele, notele interne, întâlnirile şi cotaţiile de preţ legate de interacţiunea cu clienţii direct din managementul oportunităţii.